42+ Patroon Babytrui Breien

42+ Patroon Babytrui Breien. Patroon babytruitje breien voor pasgeboren baby. Ik heb een baby trijntje gebreid ik heb een babytruitje gebreid van de rico essentials god een leuke kleurtjes zijn de heel veel ik heb een blauwe variant.

Breipatroon Babytrui Met Kabels Van Het Phildar Breigaren Partner Baby Het Breipatroon Is Gratis Bij Het Ga Breien Kindertrui Baby Trui Patronen Breipatronen
Breipatroon Babytrui Met Kabels Van Het Phildar Breigaren Partner Baby Het Breipatroon Is Gratis Bij Het Ga Breien Kindertrui Baby Trui Patronen Breipatronen from i.pinimg.com
Breipatroon schattig roze zacht babytruitje. Deel 1 van de reeks van 5 video's die samen de tutorial 'top down trui breien' vormen! Ik heb een baby trijntje gebreid ik heb een babytruitje gebreid van de rico essentials god een leuke kleurtjes zijn de heel veel ik heb een blauwe variant.

Ik breide met merino baby van katia, het bleek ideaal, dun, zacht.

Om een patroon te breien met een andere wol als aangegeven, gebruik je de omzettingstabel voor het juiste aantal steken. Breipatroon babytrui in drie kleuren. Na het patroon van het eerste baseballvestje maat kreeg ik diverse verzoeken om grotere maten. Patroon is van een ambachtelijke winkel closeout en kan tonen enkele tekenen van slijtage van de plank.


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken