21+ Gratis Breipatroon Kindertrui Maat 116

21+ Gratis Breipatroon Kindertrui Maat 116. Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de jurk gemaakt met een heel soepel stofje ….

32a Kinder Basis Breipatronen Kinderkleding Mode Voor Kindermaat 86 98 116
32a Kinder Basis Breipatronen Kinderkleding Mode Voor Kindermaat 86 98 116 from www.jessica-tromp.nl
In het patroon wordt gesproken over 2 a 3 bollen. Hand gebreid en geborduurd met een haaienmotief met veel liefde. Anoniem 28 juni om de knopen en knoopsgaten komen in het midden en vallen zo over elkaar heen.

Ik heb de jurk gemaakt met een heel soepel stofje ….

Voorbeeld pica in maat 116 gebreid door claudia met mijn breipatronen. Gratis breipatroon kindertrui pinguins lett lopi. Klik op de breipatronen voor vergroting het moeilijkst vind ik toch nog steeds om goed de maat van een te breien kledingstuk te bepalen. Deze gestreepte trui is dan heb ik hier een mooi patroon voor je!


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken