36+ Eenvoudig Patroon Babytruitje Breien

36+ Eenvoudig Patroon Babytruitje Breien. Je wilt natuurlijk dat je baby het lekker warm heeft, maar er ook hip uit ziet! Kent u ze nog de ouderwetse truitjes voor baby's ?

Babytruitje Breien Met De Rijstekorrelsteek Ouderwets Breien
Babytruitje Breien Met De Rijstekorrelsteek Ouderwets Breien from cdn-ajkmg.nitrocdn.com
Ziet je breiwerk er niet zo uit zoals het patroon? Sprei breien met eenvoudig gratis patroon kan op diverse manieren. Ouderwets breien verzamelt en plaatst op deze pagina gratis baby breipatronen.

Unisex trui met strepen, heel eenvoudig te breien.

Een patroon wat we al kennen van vroeger: Ik kreeg een aantal vragen of ik een patroon w ilde maken, en dat wil ik zeker! Vanochtend stond ik langs de lijn om mijn zoon te zien voetballen. De koude dagen komen er weer aan!


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken