47+ Opera Babyvestje Breipatroon

47+ Opera Babyvestje Breipatroon. Dit model van phildar is echt onweerstaanbaar! Bekijk het gratis patroon en ga aan de slag.

Babyvestjes Breien
Babyvestjes Breien from haakinformatie.nl
Breipatroon voor maat 74 23 x 30. De patronen voor het truitje, sokjes en mutsje heb ik al eerder geplaatst klik hier een mooi fijn setje en kies zelf de kleur die je mooi vindt. Breipatroon schattig babyvestje makkelijk te breien op verzoek deze keer een mooie breipatroon voor een schattig babyvestje.

Dit babyvestje is gebreid van 2 bollen supersoft van de zeeman.

Review garen en patroon ik heb voor het eerst in mijn leven een vestje gebreid! Breipatroon van het phildar opera babyvestje. De patronen voor het truitje, sokjes en mutsje heb ik al eerder ge. Minder tevreden ben ik over het breipatroon van phildar, of in ieder geval de manier waarop het op wolplein gepubliceerd is.


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken