12+ Vestje Breien Maat 92

12+ Vestje Breien Maat 92. Om het patroon te ontwerpen en het goed lijkend te krijgen, heb ik eerst een soort moodboard gemaakt. See full list on breimeisje.nl

Drops 103 16 Gratis Breipatronen Van Drops Design
Drops 103 16 Gratis Breipatronen Van Drops Design from images.garnstudio.com
Ik koos voor een baseballvest omdat het geschikt is voor jongens en meisjes. Wil je alle 4 patronen, dan betaal je er 3 en ontvang je de 4egratis! See full list on breimeisje.nl

Je ontvangt het digitale patroon per omgaande in je mailbox om snel te kunnen beginnen.

Na elke pen neem je met de haaknaald een extra steek op. Ik monteerde een filmpje waarop ik alle details voor een mooie afwerking laat zien. Breiles proeflapje breien, wat is een stekenverhouding of stekenproef ( voor al mijn patronen ) bekijk deze breiles eerst als u niet weet waar voor die cijfertjes als maat bij de patronen, dienen. See full list on breimeisje.nl


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken