44+ Patroon Overslag Shirt Baby Gratis

44+ Patroon Overslag Shirt Baby Gratis. Mocht je graag een sweater maken, meet even de baby en volg de bijhorende lengtemaat. Als je mijn blog wel eens leest, weet je misschien wel dat ik wel hou van een financieel voordeeltje zoals een gratis patroon (ik geef het eerlijk toe, soms ben ik gewoon een krent!).

Getest En Goedgekeurd Gratis Patroontjes
Getest En Goedgekeurd Gratis Patroontjes from 1.bp.blogspot.com
Een naaipatroon voor een baby legging, met foto tutorial. Het patroon is een ruime maat 68. Ik heb op internet gezocht naar de leukste gratis patronen en hier een eigen draai aan gegeven.

Bekijk meer ideeën over naaipatronen, naaipatronen gratis, kleding naaien.

Bekijk meer ideeën over naaipatronen, naaipatronen gratis, kleding naaien. Maak het patroon in een maatje groter van badstof en je hebt een leuk baby badjasje voor de allerkleinsten! En vanaf nu hopelijk ook mare. Een babybroekje naaien is niet moeilijk!


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken