33+ Heren Vest Haken Gratis Patroon

33+ Heren Vest Haken Gratis Patroon. Haak nu alvast het gratis patroon van deze schattige dikkie dik handpop. Zo kan je je alvast voorbereiden op alle leuke patronen die in het boek:

Gratis Breipatronen En Haakpatronen Voor Tassen En Tasjes Online Bij De Breiboerderij
Gratis Breipatronen En Haakpatronen Voor Tassen En Tasjes Online Bij De Breiboerderij from www.debreiboerderij.nl
Het was even wat stiller hier. Maar dit keer niet voor kinderen (dat patroon vind je hier), maar voor dames! Brei dan het hairy vest, een lekker lichgewicht.

Ik denk dat het derde schema is, wat je langs de armsgaten doet om het af te werken.

Sjaal haken met deze heerlijk warme sjaals hoef je het niet koud te hebben in de winter, maar haakpatroon sjaal met deze dikke gehaakte sjaal van helena haakt, blijf je lekker warm. Heel inspirerend, ik maak hem misschien eerst voor een pop of een kleuter, dan kan ik de aanpassingen maken voor ik in het groot ga werken en dan. Het lichaam en de benen heb ik stevig opgevuld. 'het enige echte dikkie dik haakboek' staan.


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken