50+ Gratis Patroon Bernadette Vest Breien

50+ Gratis Patroon Bernadette Vest Breien. Dit vest wordt in dure boutiques verkocht voor eur 400. Neem gerust contact met me op blueseventy2 !at hotmail.com.

Phildar Winter Wol Collectie 2019 20 C R Couture
Phildar Winter Wol Collectie 2019 20 C R Couture from www.crcouture.nl
Met dit gratis breipatroon kan je een katoenen sjaal breien. Voor dit patroon heb je katia amigurumi nodig. Het leek veel lastiger dan het uiteindelijk was.

Brei dan evenveel rijen extra als in je rugpand!

Vandaag vertel ik over hoe ik de bernadette vesten brei, welk patroon ik gebruik, hoe ik de garens combineer en waar ik mijn materialen koop. Bernadette vest patroon + uitleg • miss murphy. Helaas zijn op dit moment niet alle artikelen meer leverbaar voor dit patroon. Op deze manier kan je ook een kleurverloop in de vest breien.


Comments

Popular posts from this blog

41+ Gratis Haakpatroon Dames Topje

40+ Gratis Patroon Babytruitje Breien

23+ Gratis Patroon Makkelijk Vest Haken